• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Hade behövt lite hjälp! (Nystart finans)

iskall

Ny medlem
Poäng: 1
Blev medlem
28 Juli 2020
Meddelanden
3
Mottagna reaktioner
0
Poäng
1
Tjenare,

Har 180 000 kr i små krediter och små lån. Ansökte his Nystart Finans men efter jag såg hur mycket skit dem tycks få på denna forum so vet jag ej längre.
Jobbar med vård i kommunen. 270 000 i års inkomst.
Har 27,4% på kredit betyget. Vad har jag för förutsättningar?
Har dessutom inga betalnings anmärkningar och samt aldrig varit hos kronofogden.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 309
Mottagna reaktioner
695
Poäng
637
Varför sökte du hos Nystart och inte en förmedlare? Då har du ju ”slösat” en uc-förfrågan. Många förmedlare jobbar även med just Nystart finans.
 

Kalaskulan

Kunnig medlem
Poäng: 407
Blev medlem
20 Februari 2020
Meddelanden
273
Mottagna reaktioner
237
Poäng
407
Inga anmärkningar men ändå såpass dåligt betyg. Hmm. Fler lån som syns på Uc än de 180k? Många kreditfrågor? Något måste det ju vara som drar ner betyget.
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 309
Mottagna reaktioner
695
Poäng
637
Hur många förfrågningar har du och när är dom gjorda?
 

Andreja27

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
28 April 2020
Meddelanden
540
Mottagna reaktioner
133
Poäng
337
Tjenare,

Har 180 000 kr i små krediter och små lån. Ansökte his Nystart Finans men efter jag såg hur mycket skit dem tycks få på denna forum so vet jag ej längre.
Jobbar med vård i kommunen. 270 000 i års inkomst.
Har 27,4% på kredit betyget. Vad har jag för förutsättningar?
Har dessutom inga betalnings anmärkningar och samt aldrig varit hos kronofogden.


Jag blev uppringd av lånförmedlare som. Skulle hjälpa mig samla lån .Bara Nystart finans som skulle hjälpa mig alla andra banken sagt nej .
Min totalt skuld är 167 tusen kronor .Men fick erbjudande av Nystart finans 5200 ×48 månader .Alltså jag tackade nej .
Då lånförmedlare säger du ska betala bara några månader till dem sen vi letar vidare .Ska ja låna 167 tusen och dem få tjäna 80 tusen ha ha inte klokt.
Jag tackat nej .
.Även att jag har skuld inte värt betala så hög ränta .
 

Andreja27

V.I.P
Poäng: 337
Blev medlem
28 April 2020
Meddelanden
540
Mottagna reaktioner
133
Poäng
337
Jag blev uppringd av lånförmedlare som. Skulle hjälpa mig samla lån .Bara Nystart finans som skulle hjälpa mig alla andra banken sagt nej .
Min totalt skuld är 167 tusen kronor .Men fick erbjudande av Nystart finans 5200 ×48 månader .Alltså jag tackade nej .
Då lånförmedlare säger du ska betala bara några månader till dem sen vi letar vidare att banken ser att du är serios . Ska ja låna 167 tusen och dem få tjäna 80 tusen ha ha inte klokt.
Jag tackat nej .
.Även att jag har skuld inte värt betala så hög ränta .

När man har skuld alla bra banken säger nej då får man hjälp av banken som har hög ränta och utnyttjar folk men jag bestämt vänta 1 år tills alla mina förfrågningar på uc försvinner och då ska leta i nån banken som har låg ränta .

Min UC är 33 .
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp